På senaste har jag som ni sett kortat håret och gjort det ännu blondare. Gillar det! Det går tusen gånger snabbare att borsta om kvällarna, och så ser det tjockare och fräshare ut. Annars har jag nu bestämt mig gör att ha en benförankrad hörapparat.Besökte min läkare i måndags, som talade om att jag skulle få ta del av en ny teknik vilket gjorde mig överlycklig. Den innebar att de kommer göra ett snitt för att sätta in distansen(skruven) i skallbenet bakom örat. Innan krävdes det att området kring blev utan hår. Det var min största rädsla. Nu hoppas jag att detta blir superb, och jag kommer höra lika mycket som en vampyr(Eller som en skarp-örd människa)
2013, Kjol, Glittrig, accessoarer, axellångt hår, baha, blond, glitter, hörapparat, modetjej,

1 kommentarer

C

24 Jan 2013 21:05

Du passar jätte bra i blont syrran :D <3

Kommentera

Publiceras ej