Som ni kanske vet läser jag modevetenskap. Snart är den första terminen slut, och jag känner mig hittills riktigt nöjd med utbildningen. Jag vet inte vart jag vill komma med den exakt, det jag vet är att jag ÄLSKAR MODE. På något sätt ska jag ta mig dit. Man kan ibland känna sig lite vilse bara för att man inte har ett specifikt mål, utan bara en känsla. Man får helt enkelt hoppa på små stenar som ska leda en över floden och hoppas att man väljer rätt stenar.


Vi snackade idag om att vara medveten om sina val, och att ingen kommer att knacka på din dörr och säga "kom med här". Det som gör mig mest nervös är det här med nätverkande. Det är det som kommer att leda en till en bra framtid, men också det som kräver väldigt mycket av en själv. Kanske man skulle ta en kurs i teater, det verkar iallafall ha gjort nytta för vår lärare Hanna Wittrock. Öva bort blygheten. Här är jag, redo att ta över världen!

1 kommentarer

Ida

06 Dec 2012 20:04

Modell kanske? ;) snart kommer du hiiit!! :D

Svar: Hahaha vem vet ;) Gaaaah det blir så mys :D
Josefine

Kommentera

Publiceras ej