Idag är det pluggdag. Alltså ledig onsdag. Ska ta igen lite plugg, har massor av prov nu på torsdag och fredag, helt sinnes! Får lite panikångest och ska nog ha en liten session YOGA sedan för att hämta andan!

Bjuder på en gammal outfitbild från en tid då min främsta stilinspiration var Elin Kling och en tid då mitt hår var extremt solblekt. Tycker fortfarande att Elin är grym.


Byxor, väska och skärp 2ndhand, tshirt H&M, solbrillor Ray Ban Clubmasters, jacka 365 sunshine

"Stylegal, history and future"

7 kommentarer

Haidi Jakobsson

28 Sep 2011 11:25

Najs blogg! hihi hoppas du har en bra dag!



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

Bodypalace

28 Sep 2011 12:51

Kika gärna in och rösta i undersökningen som jag har för att ta reda på hur folk upplever sina kroppar och hur de tror andra uppfattar en själv =)



Mvh Bodypalace - en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)

MARIA - mode, outfits & inspiration

28 Sep 2011 19:14

Gillar din skinnjacka!

matilda

28 Sep 2011 19:57

följa varandra på bloglovin? :D

Nathalie

28 Sep 2011 22:33

härligt:D jag mår kanon! har låångledigt fram till tisdag:D så ska upp till stockholm:)

isabelle

29 Sep 2011 22:47

:)

SANNA

14 Oct 2011 21:41

häftig outfit!

Kommentera

Publiceras ej