Jag och Emmi skapade bloggen PUSH och intervjuade folk på stan. Höll inte så länge, men kul hade vi! Finbesök av spanjorer, söta Nieves bodde hos mig.

Saknade sommaren och målade naglarna färgglatt. Hade många roliga fester och myskvällar med kompisar. Här firade vi första 18-åringen i gänget. Övningskörde över hela landet, fann ett slott i Skåneskogarna.

Mars var ganska lugnt. Lyssnade på Lennon och fotograferade vårtecken.

Matilda och jag besökte Carro i Karlskrona, jag klippte mitt slitna hår, bar silverringar i öronen som Kling. Åkte till underbara Fuentes de Andalucía och Nieves med spanskaklassen. Helt plötsligt var det Valborgsmässoafton som firades med fina flickor.

Fyllde myndig, gick på möhippa och plockade fram espadrillos och solbrillorna. Äntligen lite värme!

Midsommar i Ålem där vi badade i iskallt vatten och bastade. Det vackraste bröllopet genom tiderna, rolig photoshoot med Matilda och Caroline tog studenten.

Jag jobbade mig genom Juli, köpte en kite. Familjen tog weekend i Stockholm. Gick på Grönan och letade oss fram till Beyond Retro där jag hamnade i någon slags himmel.
Seglade, tog nattbad i poolen och var med fina Ida. Gick på stadsfestival och skickade in en bild till ELLE. Blev finalist i tävlingen Sveriges bäst klädda vanliga kvinna 2011. Skolan började och alla var glada och solbrända. I oktober gick min kamera sönder.

Halloween som fangbangers och jobbade en del med mitt projektarbete. I mörkret lyssnade jag sönder Shake it Out, och köpte också en mysig jacka.
Övningskörde och körde upp många gånger. Efter mycket tro och tvivel klarade jag det tillslut. Fotopromenerade och hade en grymt mysig jul, och ett riktigt bra år.

Kommentera

Publiceras ej