Jag klarade INTE körkortet. Trodde jag skulle klara det, det kändes hur bra som helst! Så säger han "Du har tyvärr inte fått godkänt". Det var bara några småmissar jag hade gjort, så det kändes riktigt surt. Ska in och boka en ny tid så snart som möjligt. Åkte till skolan efter och hade några jobbiga lektioner. När jag kom hem så kollade jag mailen i vanlig ordning. Oh my god:


"Hej! Vi har valt ut din ansökan som du skickat in via EliteModel.se och vill träffa dig personligen på en av våra castings. Det är jätte viktigt att du kommer till castingen då du kan ha möjlighet att gå vidare till finalveckan i Elite Model Look 2011 och Modelljakten!"


Solglasögon Prestige, halsband Spanien, linne lindex

"Stylegal living her life"

4 kommentarer

SOFIA

29 Aug 2011 19:14

Hoppas du haft en fin måndag! KRAM

johanna

29 Aug 2011 19:48

tråkigt med körkortet.. ha en bra kväll! :)

carro

30 Aug 2011 10:28

awsome med modelljakten ;) du klarar det nästa gång <3

ida

06 Sep 2011 20:19

synd på körkortet, men det tar du igen lätt :))

vad är det för modelljakt? ska du bli modell? :D du e så snygg du<3

Kommentera

Publiceras ej